gtag('config', 'AW-980745414');
Sukces marki BeautyFace na międzynarodowych targach kosmetycznych Bolonia 2013

Marka zaskoczyła światowych kupców nie tylko produktami, lecz dzięki oryginalnej i innowacyjnej zabudowie nikt nie przeszedł obojętnie obok stoiska BeautyFace, dumnie reprezentującego polski pawilon narodowy.

Starania marki, która zaskoczyła wszystkich swoją innowacyjnością w podejściu do produktów i stoiska doceniła także wiceminister gospodarki Ilona Antoniszyn – Klik, która witając się z polskimi wystawcami, nie tylko nie szczędziła komplementów marce BeautyFace, ale otwarcie przyznała, że jest wierna maskom z tej firmy i sama bardzo często je stosuje.


Zainteresowanie maskami BeautyFace było ogromne, goście z całego świata zachwycali się składem masek, pięknymi opakowaniami oraz nowatorską formą produktów.  Gratulowali firmie znalezienie się w czołówce najbardziej pożądanych przez kupców kosmetyków z całego świata produktów. Nie szczędzono też pochwał i gratulacji oraz życzono wielu sukcesów na przyszłość.

Międzynarodowe targi kosmetyczne w Bolonii okazały się być ogromny sukcesem BeautyFace i pozwoliły firmie nie tylko pokazać produkty, ale także nawiązać liczne kontakty, które z pewnością sprawią, iż  maski i zabiegi BeautyFace już niedługo będą dostępne w wielu miejscach na świecie.

Udział BeautyFace w targach w Bolonii, odbył się w ramach Branżowego Programu Promocji Branży Przemysłu Kosmetycznego współfinansowanego ze środków UE, który wspiera udział przedsiębiorców w programach promocji. 



BeautyFace marka polskiej gospodarki

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl